Godmorgon mina vänner och ovänner

Jag var halvdöd i morse igen. Jag förstår inte hur jag kan vara så jäkla trött. David fick tjata på mig hur länge som helst och sedan knuffa mig ur sängen.

Efter jobbet idag ska jag kanske åka till Hofors en sväng och spela lite spel med mamma och Christel. Jag ska ringa till mamma och fråga om hon har tid, i så fall åker jag och Christel dit. Sist spelade vi Med andra ord och det var hur kul som helst. Ska nog ringa till Anders och fråga om han vill vara med också. Fast i och för sig kan det lika gärna bli så att vi blir här i Järbo och spelar, inget bestämt än så länge. Jag hoppas på Hofors, så jag får komma iväg och göra något annat och se andra platser än Järbo för en stund. (som om Hofors var något att hurra för?!)

Tillbaka till arbetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0