God jävla morgon

Som vanligt var jag död som en fisk i morse. David kom med sitt nyduschade, iskalla hår och drog på min mage när jag sov. Jag vaknade och skrek som en stucken gris och drog telefonen i huvudet på honom så han svimmade bredvid sängen. Nä nu ljög jag. Men jag VILLE göra det. Det var sjukt obehagligt, och kallt! Jag kom upp till sist och släpade mig till toaletten. Under den obligatoriska morgonkissen höll jag på att somna, sittandes. Men såklart kom David och pratade med mig så jag vaknade igen. Jag ramlade in i duschen, och så fort jag fått lite vattenstänk på mig började jag känna mig piggare.


Jag gjorde mig klar och pinkade lilltjejen innan jag sedan knatade mot jobbet. Jag kom ca 30 meter från huset när pappa stannade bredvid mig och jag fick åka med honom till jobbet. Han jobbar också på Cibes om ni inte visste det.


Nu börjar tröttheten komma ikapp mig, mina ögonlock känns väldigt tunga. Fan att jag inte har lås på dörren. Fan att jag har kontor på bottenplan med fönster mot entrén. Fan att jag har ett fönster ut mot korridoren så alla som går förbi kan se mig. Om inte hade jag dunkat huvudet på skrivbordet och tagit mig en powernap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0