Glassugen

Jag gjorde en smörgåstårta tidigare. En sådan där enkel med tonfiskröra och polarbröd. Nu står den ute på balkongen och väntar på att få ätas upp. Men jag ska inte äta den idag, vi ska ha den till lunchen i morgon.

Filmen var lika bra som alla tidigare gånger jag sett den. Sjukligt snygg är han också, den där Heath.

Vi har nyss varit ute och kissat hundarna, nu sitter jag i soffan och tittar på Singing Bee. Oj vad jag skäms. Vissa kan verkligen inte sjunga. Nog för att man inte behöver kunna sjunga i det programmet, men jag kan ändå inte låta bli att bli röd som en tomat i ansiktet. 

På tisdag ska jag åka till Hofors och träffa Malin Klein. Det var hur längesen som helst jag träffade henne. Vi ska ta en fika på Hanssons är det tänkt. Vi var bästa vänner under gymnasietiden, nu hörs vi nästan aldrig nå mer. Vilket är synd, så det är på tiden att vi träffas tycker jag.

Jag känner mig lika tjock i halsen fortfarande, det har varken blivit bättre eller sämre. Jag känner mig dock lite snuvig. Inte mycket, men tillräckligt för att irritera sig på det rinnande snoret. Om jag känner mig lika i morgon bitti går jag ändå till jobbet.

Nu ska jag käka lite Citron/lakrits glass, har varit sugen på det ett bra tag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0