Dyngsur

David har åkt till Sandviken för att äta lunch med några grabbar från Itid tror jag. De skulle äta sushi. HAHA, David? Sushi? Jag fick inte ihop det riktigt. David äter inte fisk, definitivt inte RÅ fisk. Jaja, han kanske älskar det, vad vet jag.

Han tog bilen till Sandviken så jag fick snällt åka med Bjarne hem när han skulle upp och hämta maten, så jag slapp gå hem i detta väder. Det regnar inte, men det är så sablans halt på gatorna här i Järbo, rena isgatan. Antar att det är lika halkigt överallt häromkring. Jag åt potatismos och korv, sen tog jag fröken på en promenad. Både hon och jag höll på att vurpa några gånger. Sen slängde jag in henne och bäddade ner henne i sängen. Jag gick tillbaka till jobbet, och jag blev totalt dyblöt! Vattnet från skorna stänkte upp på mina byxben så nu är jag blöt med ett kilo grus på brallorna.

Nu blev jag riktigt trött. Jag MÅSTE ställa in en soffa på mitt kontor så jag kan vila där när det krisar. Nu skulle det sitta fint med 10-20 minuters vila under en filt i en stor och mjuk soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0