Den värsta träningsvärken EVER

Jag kan inte gå i trappor utan att skratta av smärta idag. När jag sitter ner känns det som om fyrahundrafyrtio myror springer omkring i mina lår. Det kittlas som fan och den känslan blandas med en rejäl smärta, så jag garvar hela tiden. Den här träningsvärken är vidrig. Träningen igår var vidrig.

Grodgång över plan, upphopp över planen, spänsthopp över planen. LÅNGSIDAN alltså. Direkt efter det satt vi i 90 grader i intervaller i vad som kändes som en timme. EFTER det blev det fotboll. Jag sprang omkring med ben som kändes som spagetti i konsistensen och mitt blåmärke på knäet gjorde sablans ont under hela träningen.

Ska jag tillägga att jag var totalt slut när jag kom hem?!

Det värsta är väl att träningsvärken blir ännu värre i morgon. 2 dagar efter är den alltid som värst. Jag kommer inte komma ur sängen. Jag kan knappt stå utan att ramla idag, hur tusan blir det i morgon? Tur att det är helg och jag har ingenting planerat.

Nu ska jag fortsätta le av smärta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0