Cibes invaderad av japaner

God morgon vänner. Jag sitter här på mitt kontor med snustorr trut medans jag febrilt idisslar mitt tuggummi i hopp om att lite saliv ska utsöndras, vattnet i mitt glas är slut och jag orkar inte gå upp för att hämta mer.

Jag fick nyss en smärre chock när jag tittade ut genom mitt fönster och såg ett tiotal svarta pottfrisyrer komma knatandes mot ingången. Vi har blivit anfallna av japaner här på jobbet idag. Jag är inte säker på vad de gör här, men en fågel viskade i mitt öra att det är ett studiebesök från HiG. Om jag inte såg fel så hade varenda kortväxt liten jäkel en kamera runt halsen. Otippat?

Kanske är de spioner som kommer direkt från Japan och är här för att kopiera våra unika och mycket speciella hissar, för att sedan snabbt som tusan dra hem till Asien för att börja serietillverka kopior av våran hiss och sälja för en hundring styck?

Jag måste varna chefen..


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha det är luugnt, jag kom fram till att jag fanimej SKA träffa dej imorgon, jag tänker dricka också :D:D:D JAG LÄNGTAR!! inte efter drickandet xD eller jo, lite kanske, men i hemlighet.. hahaha!
Ska bli sjukt kul att träffa dej!

2008-01-31 @ 13:04:47
URL: http://kalasbyxa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0