Brandi Carlile

Jag är helt såld på henne. Hon gör helt sjukt bra musik. Jag öppnar min spellista på Deezer.com och låter den gå hela dagen. What can I say, Downpour och Cannonball är några av favoriterna. Hon är min nya favorit.

Ringde precis mamma, och hon hade ingen lust att spela idag tydligen, så det blir inget Hofors i alla fall. Får höra med Christel om hon är sugen att spela ändå. Annars kanske jag åker ner till henne en sväng och hälsar på bara.

Jag glömde bort att åka till ICA och handla majsbollar, damn it. Men jag tog med riskakor hemifrån. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

riskakor är grejer det ;D

2008-01-16 @ 20:42:02
URL: http://spinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0