Äntligen torsdag!

Måndagar och torsdagar är de roligaste vardagarna som finns, för då är det fotboll som står på schemat. Det är då jag får gå ner till hallen och ta ut mina aggressioner på de stackars småflickorna i laget. Det finns tjejer som är 3 hästskitar hög som jag knuffar och bufflar omkull som om de vore trasdockor. De ska veta att de lever! Dessutom är de duktiga på att slåss dem också, se bara på min tennisbollsbula på benet! Idag är det dax att hon får sota för det hon gjort.

Jag ska slänga ut henne genom väggen så det blir ett hål som ser ut som hennes konturer (ni vet sådär som det brukar se ut i tecknade filmer när någon springer genom väggen?)

Ärtan, passa dig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0