2008

Tänk, det är 2008 nu. Jag börjar bli gammal för bövelen.
Jag kom på mig själv häromdagen när jag inte mindes hur gammal jag var. Jag funderade några sekunder om jag var 20 eller 21 år. Hur kan man glömma det? Kom iofs på rätt snabbt att jag är 21, men det borde ju sitta inprintat i min skalle tycker jag.

Igår såg jag en film, under ytan hette den. Jag grät så det sprutade tårar ur mina ögon. I'm sensitive, ok?! Det var en så himla fin film.

Jag är trött idag, som jag varit hela denna vecka. Det är himla påfrestande att jobba 5 dagar 8.5 timmar om dagen när man varit ledig nästan 3 veckor. Men i morgon är det fredag, sista arbetsdagen på denna vecka. Sedan är det äntligen helg. Tänk att det är ett halvår kvar till nästa semester.

Visste ni förresten att år 2008 är det året med MINST helgdagar. Många av de helgdagar som finns infaller i år på antingen lördag och söndag. Detta året är tydligen det året med minst helgdagar någonsin. Det känns inge vidare faktiskt. Känns som att detta kommer bli ett tufft år.

Dax att slita vidare med jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0