Vilken ska jag ta?

Dagen har inte gått så snabbt som jag hoppades på, men nu är det äntligen bara drygt 2 timmar kvar innan jag får åka hem. Hem till snyggingen Zelda och ta henne på en promenad medan David hämtar Lillis hos J&E.

Det kom nyss en stor bunt med jobb ner på mitt skrivbord. Jag som jobbat som en galning hela dagen hoppades på att få slippa stressa i morgon, men det ser inte ut som att det blir stressfritt ändå. APA. 

Jag ska beställa lite tröjor idag tror jag. Har länge kollat på dessa t-shirtar och om jag har tid senare ska jag beställa dessa. Men jag ska nog bara köpa 3 av dem, vilken ska jag välja bort? Alla är ju så fina! Jag gillar tröjan med taggtråden mest!

 

Kommentarer
Postat av: faaaaaaan

Precis sköt du mig.. gjorde ont juh.. läppen lessen.. =(
ta den svarta med taggtråd.. passar bra åt dig lebeda..

2008-02-07 @ 15:41:58
Postat av: Jessica N

Skyll dig själv, min överarm är bortdomnad efter din gummisnodd tidigare idag! Passa dig, i morgon får du igen tiodubbelt ;)

2008-02-07 @ 16:00:07
URL: http://jessicanorling.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag skulle ha valt bort den gröna, men alla var snygga :DD

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2008-02-07 @ 20:21:25
URL: http://kalasbyxa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

fårn vilken sida ska du beställa? =DD

2008-02-07 @ 23:32:27
Postat av: Anonym

as snygga ju alla. men vad heter sidan? ; )
thanks, om du har lust om säga det nu.

2008-02-08 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0