Träningstajm

Nu är det bara 1½ timme kvar innan jag får gå hem. Längtar som tusan till klockan blir 19.30 då fotboll står på schemat. Det är alldeles för många dagar mellan torsdag och måndag då vi inte har någon träning. Längtar till i maj då matcherna börjar! Undra hur det kommer se ut på plan och hur bra våra motståndare är? Jag var inte med förra säsongen, men tjejerna kom sist och vann inte en enda match tror jag? Hoppas det blir ändring på det och att vi kan ta oss lite högre upp än en sistaplats detta år. Jag tror inte det är en omöjlighet faktiskt.

Om ni vill höra studioversionen av Language kan ni gå in på www.deezer.com.se och söka på Scott Matthew.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0