Riskaka!

Vilket strålande väder det är ute nu! Synd att man inte vore ledig, då hade jag hämtat Zelda och tagit en långpromenad med henne i hennes långsele. Om det blir fint i helgen så får jag göra det då istället.

Nu springer Bjarne omkring som en tok och letar efter sin skagenmacka. Jag snodde den från hans kontor när han var uppe och fikade, och han vet inte vem som har tagit den. Han springer omkring och spottar och fräser på Magnus nu, hihi. Mackan ligger i kopieringsrummet i en bokhylla. Undra om han hittar den snart eller om jag måste erkänna och visa vart den ligger. Bjarnes tålamod börjar tryta nu tror jag.

Själv ska jag äta en riskaka eller tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0