promenad

Efter jobbet drog vi hem och rastade idioterna en sväng. När vi kom hem igen så drog vi direkt ner till Janne och Ewa och slängde av Brutus. Jag ville inte ha med honom runt Sjöas eftersom han fryser så hemskt och hellre stannar hemma i soffan och David skulle och jobba så han fick åka ner dit. Jag gick till Jossi och tog med mig henne runt Sjöas. Vi höll på att göra ett hundratal vurpor men vi lyckades hålla oss kvar på fötterna hela vägen runt. Det var riktigt trevligt faktiskt! Sen gick jag och hämtade minstingen hos J&E för att sedan knata uppåt och hem till lägenheten.

Nu har jag precis dragit i mig en omelett med salami, och en macka! Lost börjar om ett tag också, är inte säker på om jag har sett det avsnittet eller inte, hoppas inte!

Bye bye then

Kommentarer
Postat av: jossi

Hha aru det var ganksa halt.. men bäst va ju ändå ja ba en björn du ba vaa ? :O hahah .. :D

2008-02-21 @ 23:28:56
URL: http://jos3finee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0