Party

Valbo igår som sagt. Jag skulle enbart köpa en sminkborttagningsolja och hundmat men som vanligt blev det mer saker än så (hårsprayen köpte David). Vi smet in på Hemtex och där hittade jag 3 kuddar för 99:-. Helt okej pris, dessutom var de skitsnygga och det skrek 70-tal av dem, så jag köpte dem direkt! Jag hittade en snygg löpare så den åkte med till kassan den också. Allt på hemtex gick på under 250:- SKITBRA. Vi var in på systemet en sväng där David fyllde en hel korg, det fyllot. På Kicks köpte jag bara en sminkborttagningsolja från Lancôme.

Vi gick till IKEA där jag drog i mig 2 pizzaslice och en kokt korv. YUM. Sen åkte vi till Sandviken och Karisma SPA i Högbo. Jag köpte min ansiktkräm för 600:-. Jag hade definitivt inte råd med ansiktsvattnet eller något annat därifrån denna månad!(!!!) Smet in på Willys en snabbis och köpte mat. Sen åkte vi hem.

I 5-tiden skulle jag upp till hästen. David, Carro och Pålman följde också hem, grabbarna skulle titta på några fälgar. Jag och småtjejerna red iväg, och det var lika roligt som förra gången! 2 timmar senare drog vi hemåt igen och jag skyndade mig hem och duschade, halv åtta skulle vi vara hos Maria och Martin på party! Jag hann bli klar på 45 minuter! Inte illa pinkat av mig inte! Vi tog med oss Pålman och Carro upp, och deras Wii! Marias gravida syrra och hennes karl kom också, så vi spelade och umgicks. Vi brudar spelade Ronny & Ragge, skitroligt var det! Jag och Sofia (Marias syrra) var de enda som var nyktra under kvällen. Runt midnatt ringde Catrin så jag och Maria drog ner till Järbo och hämtade upp Carro2, Catrin och Markus Nilsson. 3 fulla människor med Singstar. När vi kom tillbaka till Maria och Martin pluggade de in Singstar med en gång. Pålman somnade med huvudet på bordet i köket, och då började klockan närma sig 3 på natten, så vi drog oss hemåt.

Det kommer lite bilder från partyt någon dag framöver.

Idag vaknade vi klockan 12. Vi drog ner till J&E och hämtade upp Brutus som sov där i natt. Vi har lånat Wii'et av Carro och Pålman, så vi tog med det till J&E och spelade lite. Sarah vann över mig på boxningen den jäkeln!

Nu sitter jag hemma i soffan och ska snart sätta i Wii'et och spela lite Super Mario!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0