Parthey

Zelda är hos Carro och Pålman idag. De ville ha henne idag så David skjutsade ner henne i morse samtidigt som han åkte med Brutus till J&E. Jag kan tänka mig att Zelda njuter av varje minut där nere. Hon är störtförälskad i Pålman och både han och Carro leker med henne hela tiden. Hon kommer antagligen vara minst lika trött idag när vi hämtar henne. Det är bra, då behöver jag inte känna mig tvingad att underhålla henne när jag helst vill slänga mig i soffan och vila. Hihi.

Ikväll blir det party, den ni! Jag, Jessica Norling, ska dricka alkohol. Undrar hur det kommer sluta? Det händer inte ofta nuförtiden, utan endast vid special occasions. Ikväll är ett sådant tillfälle, jag ska träffa Lisa! Vi ska sitta på Fredos och hälla i oss sprit och snacka skit, sen drar vi kanske till underbar, eller Kharma Lounge heter det väl så snyggt nuförtiden. Har sett fram emot detta i 2 veckor nu, and today is the day! 

Jag har lite smått panik för jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Jag har ett par asheta lackpumps med 10 cm (!!!!!!!!!) klack, som jag definitivt INTE kan gå i. Men de är ju så snygga! Jag ska klura i eftermiddag och vingla omkring hemma i vardagsrummet innan jag bestämmer mig. Jag kan ju ta med mig ett extra par dojjor och byta om pumpsen gör för ont? Sen är ju frågan hur jag ser ut när jag går omkring på Sandvikens såphala gator med mina assnygga skor? Förmodligen som ett freak, men what the fuck, jag kommer ju vara snygg när jag sitter ner eller står still i alla fall!

Om 2 timmar slutar jag, äntligen! Jag har inte mycket jobb kvar från denna vecka så de knappt 2 timmarna som är kvar kommer bli rätt lugna. Skönt.

Nu ska jag gå och peppra Magnus med gummisnoddar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA, ta skorna så får jag skratta mej orange eller något när du ramlar ;)
FAN VAD KUL DET KOMMER BLI IKVÄLL JAG LÄNGTAAAAAAAAAAAR!!!!

2008-02-01 @ 15:15:22
URL: http://kalasbyxa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0