Paket

När jag kom hem på lunchen tog jag in posten och såg att det kommit ett paket till mig. David frågade om jag beställt något men jag kunde inte minnas att jag gjort det. Men när jag öppnade paketet mindes jag att jag visst hade beställt grejer. 1 kula (jag har väldigt ljust rosa stenar i min kula) till min piercing i tungan, och en plugg till mitt öra på 10 mm.

När jag pressade i pluggen kändes den mycket större än den förra jag hade. Jag fick ta i med alla mina krafter för att den skulle gå i. Nu sitter den där i alla fall. Jag har skruvat i kulan i tungan också, och det känns som om jag har en tennisboll i truten. Den var mycket större än jag trodde, så jag kommer nog snubbla lite på orden de närmaste dagarna. Men den är så fin så jag tänker inte ta ut den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0