OH NO!

Som vanligt varje morgon går jag igenom alla drygt 35 bloggar jag dagligen läser för att se om någon uppdaterat under natten som gått. Idag var inget undantag. Jag satt och klickade runt och till slut hamnade jag på Magnus Ugglas blogg. Jag har läst hans blogg under några månader och han skriver på ett så underhållande sätt och får mig alltid att garva åt hans inlägg. Idag var ett undantag. DEN JÄVELN SKA SLUTA! Jag blev grymt besviken, hans blogg är en av de jag mest ser fram emot att läsa. Jag går in minst 5-6 gånger om dagen i hopp om en uppdatering. Såklart har allt sitt slut och det kanske är dax att hoppa när han är på toppen, men sablans vad tråkigt för min och alla andra läsares skull.

Nu måste jag ju JOBBA på jobbet, hur kul är det då?

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0