No gommi

Träningen igår gick helt okej. Riktigt jobbig blev den i vissa övningar. Jag höll bokstavligen på att kräkas precis efter en övning för att den var så jobbig, men bukinnehållet fick stanna kvar ett tag till.

När jag kom hem lagade vi mat till lunchen idag, sen åt jag nyponsoppa med glass och biskvier.

Har jag sagt att vi har gummisnoddsförbud här på Cibes nu? Magnus råkade skjuta en gummisnodd på mig som träffade ögat (det gjorde inte ett dugg ont, men jag blev rödsprängd i det ögat eftersom det blev irriterat), och det hörde Peter såklart så han fick ett tokrus och talade om för oss att vi inte fick leka nå mer. HUR KUL ÄR DET DÅ?! Vi kan väl inte enbart jobba på jobbet, eller hur ? :) Lite kul måste man väl få ha. Jag sa det till Peter också, och då blev han lite tystare men stod fast vid att vi inte får skjuta nå mer. Jag tänker trotsa honom och skjuta hur många gummisnoddar som helst, när inte han ser! Sådetså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0