Kingsmountain

Jag beställde aldrig t-shirtsen igår, David kom på att han också ville ha några, så vi ska kolla igenom vilka han ska ha ikväll och sedan beställa. Jag har inte bestämt mig för vilken t-shirt jag ska välja bort, så jag kanske beställer alla 4 ändå, det var inte allt för dyrt.

IDAG ÄR DET FREDAG! Bara 6 timmar kvar på min arbetsdag. Då ska jag hem och rasta hundar, äta mat och åka upp till Kungsberg klockan 5, för idag ska jag till hästen. Jag har funderat på vart mina ridkläder och tillbehör kan vara, så jag ringde till mamma för några dagar sedan och hon hittade på allt i samband med hennes flytt. Så jag ska åka till Hofors någon dag och hämta mina kläder! Jag vill ha ridskorna ikväll egentligen, jag har inte ett enda par skor dugliga att rida i, så jag vet inte hur jag ska lösa det. Kanske måste jag åka till Hofors direkt efter jobbet?

Idag är Zelda på dagis hos Carro och Pålman. De frågade igår om de fick ha henne idag medan vi jobbar, och självklart gick det bra. Det är perfekt för Zelda, då slipper hon vara ensam! Hon blev överlycklig i morse när hon fick åka bil, och ännu gladare blev hon när hon insåg vart vi skulle. Hon rusade in genom dörren och svansen gick som en helikopter. Hon såg lite fundersam ut när jag och David sa hej då, men hon får det nog jättebra där idag.

27 minuter kvar till fikarast! Idag är det fredag, vilket betyder fikafredag! Kerstins tur att baka till idag, undra vad hon har gjort för gott?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0