Kär!

Vad kul det är att komma till jobbet och det första man får göra är någon annans jobb. En timme senare var jag färdig så jag kunde börja med mitt. Jävlarimig om det kommer mer jobb som måste göras.

Idag är min träningsvärk vidrig. Jag stretchade noga och länge i måndags, men uppenbarligen inte tillräckligt. Hoppas den försvinner tills i morgon så jag slipper ha så sablans ont första halvan av träningspasset.

I söndags träffade jag två staffar. Alltså, två stycken staffordshire bullterrier. Ingen bra bild men där ser ni hur små dem är! De är mycket mindre än Zelda, och så himla fina! Jag åkte förbi dem i bilen, och parkerade snabbt som attan och gick fram till ägaren och började prata. Jag blev helt såld(på hundarna alltså)! Vi pratade säkert en halvtimme och det är så roligt att prata med någon som förstår sig på rasen lite bättre än många andra. Nu säger jag inte att jag är någon expert men..
Hundarna var hur söta, lugna och snälla som helst. Jag MÅSTE ha en staffe när Zelda gått bort. Brutus kommer antagligen bli deprimerad när Zelda försvinner, och då behövs en kompis till honom. Då passar en liten staffis perfekt.



En staffevalp och en dvärgpincher. Nästan som Brutus och Zelda!

image36

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söta hundar :D

2008-02-06 @ 09:26:22
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Lisa

NAAAAAAAAAAAAAA!!! Vilka sötnosar!!

2008-02-06 @ 09:59:19
URL: http://kalasbyxa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0