Jessie&Lisa

Utekvällen med Lisa var riktigt rolig! Vi var på Fredos där vi tog en varsin shots det första vi gjorde, den smakade skit. Eller.. den smakade sprit, och sprit smakar skit. Vi satt där och babblade ett tag men det spelades urusel musik ur högtalarna så vi smet över till Lillpuben istället. Där var det betydligt bättre musik, dessutom var det lagom volym så vi kunde prata i normal ton till varandra istället för att gorma över bordet som vi var tvungna att göra på Fredos. Jag bad om en drink som inte smakade sprit och fick en drink som var rätt så disgusting vilket bartendern uppenbarligen såg att jag tyckte, så hon kom ut med en ny drink åt mig som hon bjöd på. Den var faktiskt god! Det var mixade hallon och sprit, rätt så syrlig, men god! Jag tyckte vi hade supertrevligt på Lillpuben! Strax före halv tolv drog vi vidare mot Kharma Lounge, där de tog 140:- (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i inträde. Fuckin RÅN för helvete. Vi knatade omkring där bland feta artonåringar med reklamtishor och backslickfånar wannabee stockholmsbrats. Vi hade roligt och skrattade åt många. Det var rätt mycket folk för tydligen var det någon kändis(?) där, Adam Tensta? Aldrig hört namnet, men tydligen var det halva sandvikens idol.

Strax efter 1 hämtade vi våra jackor och drog till Sibylla. Där drog jag i mig en tunnbrödrulle och Lisa åt en hamburgare. Mums! Träffade även på två gamla klasskompisar från gymnasiet, Christoffer och Lars, det var trevligt! Sen följde jag med Lisa till hennes buss som gick halv 2. Det blev kramkalas och sen hoppade hon på bussen mot Gävle och jag gick till David som stod och väntade på en parkering 100 meter därifrån.

Jag hade iaf en supertrevlig kväll, hoppas vi kan göra om det Lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0