Idol"stjärna" på ICA Järbo

David kom hem så sent igår så vi hann inte kolla på filmen. Vi får ta det någon dag i veckan istället.

Igår när jag jobbade kom det in en kund och handlade massor med varor (som hans lastgamla mamma fick betala). Han var i 50-årsåldern, med svartfärgat hår och skägg, tjock som få med en lång kedja hängandes från de otroligt åtsittande svarta skinnbrallorna han hade trängt på sig. Hans tröja var en svart långärmad t-shirt med en massa coola tribles på. Han trodde nog att han var riktigt het, jag höll på att skratta på mig.

När jag senare kom hem och kollade på Idol 2005 på tvn och tittade på auditions från Stockholm, då var han där och sjöng!!! Jag satte saften i halsen och låg dubbelvikt och garvade. Han var en av de typiskt pinsamma människor som inte sätter EN ENDA ton rätt och juryn sitter som frågetecken och funderar vad fan han håller på med. Han sjöng Märk hur vår skugga och det var på riktigt jävligt pinsamt.

Jag slår vad om att han är en av furulundarna.

Jag har suttit och letat på Youtube efter klippet, men utan resultat. Han finns nog med på Idols dvd från 2005, någon som har den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0