Hey

Vi drog upp till Norrbro och tog en promenad där idag. Vi gick den vanliga stigen och när vi kommit en bit hör vi hur en hund börjar skälla. Hunden står uppe på en kulle och tittar ner mot oss. Vi vände och började gå tillbaka eftersom hunden var lös, för om den skulle komma framspringandes skulle Zelda med största sannolikhet bli arg på den för att skydda Brutus. Vi vände oss om för att se om hunden står kvar, men då har den sprungit närmare och går mot oss utan att stanna. Jag och David gjorde upp värsta planen för hur vi skulle göra om hunden skulle vara en arg hund och försöka ta Zelda och Brutus. Vi gick runt en skogsdunge och såg då inte hunden mer. Vi kunde höra honom skälla en bit bort, men den stannade där och gick antagligen tillbaka till sin gård. Jag var lite rädd där ett tag, vi hade inte haft en chans om hunden hade sprungit fram till oss och börjat bråka med Zelda eller Brutus. Men allt gick bra i alla fall.

Vi drog sen ner till J&E och fikade lite. Nu kom vi nyss hem och David drog vidare på en gång, ner till Carro och Pålman. Jag ska skynda mig och duscha för om en timme kommer Carro och hämtar mig, vi drar in till Sandviken och käkar med Lina, sen går vi alla tre och spelar biljard, förmodligen på Eightball. Det kommer bli supertrevligt!

Nej, nu har jag bråttom, jag har bara 57 minuter på mig!

Kommentarer
Postat av: annica

de borde släppa en dvd med honom;)

2008-02-23 @ 16:16:32
URL: http://kobel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0