Hemma

Nu har vi kommit hem! Jag packade upp varorna medan David åkte ner och hämtade Brutte hos J&E, nu är jag äntligen klar och kylen och frysen är nu fullproppad med mat. Vi åt på McDonald's, och jag hade stora förhoppningar på veckans burgare, men jag blev besviken. Den smakade.. Ingenting? Dåligt kryddat och rätt tråkig. Men den gick ner i alla fall, stripsen fick David ta då jag blev proppmätt.

Zelda rev halva lägenheten när vi kom hem eftersom hon blev så glad. Hon skuttade som en nyutsläppt ko på bete genom köket till vardagsrummet flera gånger. 2 sekunder senare låg hon och sov på golvet.

Nu är det Roomservice på tv, och de sätter ett så sablans snyggt klinker på väggarna i köket! Jag skulle aldrig våga sätta något liknande själv, men det blir superfint ändå.

Jag längtar till i morgon, träning och L Word. Bästa dagen på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0