Hej alla vänner, och ni andra

David jobbade tydligen till tolv i natt. Då hade jag somnat sedan länge och reagerade inte ens när han kom hem. Brutus hade tydligen vrålat rätt ut, men jag var långt borta i min skönhetssömn och hörde inte ett ljud.

Jag var lika trött som vanligt i morse. Jag letade mig fram till badrummet med kisande ögon och satte mig ner på toaletten där jag nästan somnade om igen. Hoppade in i den kokheta duschen och halvsov ett tag till. Ända tills någon av kärringarna i huset satte på vattenkranen! Min sköna, varma dusch förvandlades till iskalla spikar som sköts på min nyvakna kropp och det kändes som jag fick frostskador över hela ryggen. Tantfan verkade inte vilja stänga av vattnet så jag höjde värmen och stängde i princip av kallvattnet helt. Jag fick precis fram en helt lagom värme som var på gränsen till för het, när den jävla gumman stängde av sitt vatten! Jag blev då totalt skållad och det kändes som jag låg i grytan tillsammans med fläskkorven och kokade.

Jag blev arg och hoppade ur duschen. Kärringjävel. En gång till och jag går ner och vrider av höftkulan på ´na!

Kommentarer
Postat av: caroline

hahahah du är så jävla skön :D

2008-02-23 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0