Häst-Jossi-film-Wii

Det gick bra hos pollen igår, vi red inte så värst långt då Curre (Veronicas häst) hade slitit sig på väg in från hagen och sprungit iväg och ramlat omkull och skrapat upp sitt knä. Det såg ut att göra ont kan jag säga! När jag var klar där slängde jag mig i bilen och åkte i rallyfart ner till byn igen, skvätte av mig lite hästlukt och på med nya kläder. Sen åkte jag ner och hämtade sötJossi. Vi drog till Swans och köpte lite gott och sen hem till mig. Vi blev överfallna av två idioter i full fart som blev överlyckliga när vi kom in. David drog ner till Pålman & Carro.

Vi kollade på Gilbert Grape som Jossi aldrig hade sett. Det borde vara straff på det! Hon hade inte sett Dirty Dancing heller, när jag hörde det stannade nästan hjärtat på mig. Jag borde skicka in ett lagförslag om filmer som alla svenskar måste se under deras livstid. Från en sak till en annan så borde det vara lag på att alla människor i hela världen borde besöka Auschwitz minst 1 gång i sitt liv! Jaja.

Vi babblade en hel del under filmen så jag vet inte om Jossi kunde uppskatta filmen lika mycket som jag gör, men jag hoppas det. När filmen var slut spelade vi Nintendo Wii, Jossi vann varenda bowlingtävling, och jag vann alla golftävlingar utom en.

När klockan var någonstans mellan 1 och halv 2 skjutsade jag hem henne. Hon var snäll och följde med mig och hundarna på en promenad innan jag åkte hem med henne, annars hade jag nog kissat på mig av rädsla. Jag är sjukt mörkrädd och är helst inte själv ute om kvällar och nätter, men det gick bra när Jossi var med.

När jag kom hem slappade jag ett tag framför datorn, innan jag gjorde David sällskap och hoppade i säng. Han hade då sovit sedan ca 2 timmar tillbaka.

Jag vaknade för ca 1 timme sedan, jag klev upp och trodde att klockan var runt 11, men insåg att hon var 9. Härligt! Skönt att komma upp i tid!

Kommentarer
Postat av: jossi

HAHA, ja men ja titatr inte på sånna filmer ^^.. men jo visst var filmen bra ! :] ..

2008-02-23 @ 14:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0