Häst-Gävle-Hundträff

Vi hade hur kul som helst igår! Kan skriva mer om kvällen lite senare om jag hinner. Snart ska jag sticka upp till hästen och rida. Jag är trött som en ... som en.... Ja jag är jävligt trött i alla fall (!!) och jag skulle behöva sova ett halvt dygn till tror jag. När jag kommer hem från hästen ska jag hem och duscha lite sen drar jag och Zelda till Gävle där jag ska vara halv 4 för att träffa Therese och hennes staffe"bebis" Nemo. Vi får se hur det går, jag är nästan säker på att det går bra. Jag är dock liiiiiiiiiiiiiiite osäker, eftersom hon blev biten förra sommaren, och eftersom hon bodde i en helt tom lägenhet själv innan jag fick henne, så är hon väldigt osäker på andra hundar och ibland kan hon bli surig. Men det här går nog bra, för alla andra staffar vi träffat har hon gillat!


Oh no nu har jag bråttom! Jag skulle bara kolla mailen men såklart blev det mer än så och nu har jag suttit här en halvtimme!


See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0