GOD MORGON

Igår gick vi och la oss tidigt, halv tio tror jag hon var. I morse när klockan ringde låtsades jag som jag inte hörde den ringa, så att David var tvungen att sträcka sig efter telefonen. Smart va? Jag brukar göra så nästan varje morgon, då får jag vila några extra sekunder. Jag trodde att jag skulle vakna relativt pigg och utvilad idag, men jag känner mig som en halvdöd buffel liggandes på savannen i stekhet sol med sjuhundra lejon tuggandes på min mage. Jag är hur trött som helst, jag har ont i magen av allt majsbollsätande och jag sitter i en bastu här på jobbet! Jag frös så jag huttrade för några minuter sedan, så jag stängde min dörr så inte värmen skulle smita ut, och nu har jag nog säkerligen en 30 grader här inne. Elementet är under skrivbordet också, så all värme går under skrivbordet och upp över mig, så det fläktar varmluft i mitt ansikte. Ni vet sådär som det känns när man sitter i en bastu och man andas in den heta luften så det nästan blir obehagligt? Japp, så känns det för mig nu.

Dessutom är jag sugen på ännu mer majsbollar. Men om jag äter mer majsbollar så kommer jag få ännu mer ont i magen, och det vill vi ju inte få!

Fast jag kan nog trycka i mig några fler majsbollar ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0