Äntligen hemma

Efter jobbet tog jag och Zelda en långpromenad runt omkring Järbo. 1 timme senare var jag hemma igen, då svirade jag om till ridkläder och drog upp till Kingsmountain. Red hästen toksnabbt med tjejerna och 1 timme senare var jag klar där uppe. Drog hem i rekordfart och bytte om till vanliga kläder och mötte Jossi. Vi gick till ICA och där har jag varit från klockan sju till klockan tio. Även fast det är så sablans tråkigt att inventera var det superroligt med Jossi ändå. Hon är rätt härlig faktiskt! A-lagsgrabbarna var också med och inventerade, och jag skymtade en och annan snygging, hihi.

Nu sitter jag hemma i soffan. David sitter i sovrummet vid sin dator. Zelda ligger och sover medan Brutus står och tittar på mig samtidigt som han gnäller. Han är leksugen, så jag måste väl underhålla min lilla bebis ett tag.

David är trött, han tycker att vi ska gå och lägga oss snart. Själv känner jag mig rätt pigg och känner för att hitta på något. Men klockan är ju redan elva så det blir nog som David säger ändå.


Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Tack! :)

2008-02-29 @ 23:37:02
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0