AA?

Igår gick träningen inge bra. Jag kunde inte ta i allt jag kunde och jag blev trött fortare än vanligt, jag vet inte varför det var så. Jag blir så sjukt förbannad när jag inte gör bra ifrån mig! Hoppas det går bättre på måndag.

Efter träningen kom Sarah och Ewa och hälsade på. De hade med sig glass och chokladhjärtan som vi åt. Jag och Sarah spelade lite bowling och golf på Wii. När de åkte hem kom David (som varit i garaget medan de var på besök) hem och vi slappade lite. Sen blev jag totalt galen eftersom inte L Word visas nå mer, och vi kissade hundarna och la oss!  

Idag är det fredag igen, så klockan fem sticker jag upp till hästen och rider lite. Jag har längtat hela veckan! När jag kommer hem vet jag inte vad vi ska hitta på, har ingenting planerat för denna kvällen. I morgon ska vi i alla fall på inflyttningsfest hos Martin och Maria. Jag trodde att de var inflyttningsfesten de hade förra veckan, men tydligen var det inte det. Och vet ni vad? Jag ska dricka i morgon.

Detta börjar bli allvarligt nu. 3 gånger sedan juldagen. Jag måste nog söka hjälp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0