8 timmar kvar

Träningen igår var jobbig, som vanligt. Vi kör på med de där fasligt ansträngande övningarna nästan varje träning nu. Det är hur bra som helst, då kanske vi kan försvara oss ordentligt och kanske till och med vinna en och annan match i sommar. Fast när jag tänker efter så.. Nä, vinna kommer vi inte göra, det finns alldeles för många oseriösa, dåliga bruttor i laget. Jag ska inte säga att jag spelar bäst, men jag är fan så mycket bättre än vissa i laget. Dessutom satsar jag ordentligt på detta och tar fotbollen seriöst, till skillnad från några andra.

Får man skriva så? Äh, jag skriver vad jag vill.

Nu har det gått en timme på arbetsdagen, bara 8 timmar kvar tills jag får gå hem. Aow, det lät som en hel evighet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snällt. Det är ju så du ser det kanske.. vinner man då? NEJ! Jaa, du tar det seriöst. Det gör vi andra också! Men du tycks ju spå vinnar tider.. :@

2008-02-05 @ 12:14:34
Postat av: Anna Johansson

håller med dig totalt. o de som tar åt sig av det du skrev gäller det ju helt enkelt. de är bara rätt rätt.

2008-02-05 @ 18:20:23
Postat av: Jessica N

HÄRLIGT ANNA! :D

2008-02-05 @ 19:34:06
URL: http://jessicanorling.blogg.se
Postat av: frida odenryd

Du ger verkligen ALLT på träningarna, kul att se! Ja, alla BORDE vara seriösa! Håller med om att det kan finnas den del som inte är det.

Fin och rolig blogg förresten, definitivt läsvärd :)

2008-02-06 @ 20:12:15
URL: http://friidasalltominget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0