----

35 minuter kvar. Denna dag har gått sakta, jag har mest suttit still på kontoret hela dagen. Idag har ingen musik varit bra heller, så det har varit tyst på mitt rum större delen av dagen. Så mycket jobb har jag inte haft, så jag har inte varit sysselsatt hela tiden. Ingen bra dag idag på jobbet.

Jag känner mig som en michelingubbe med tusen ringar runt midjan, fast jag vet att så inte är fallet. Nog för att jag blivit större, men SÅ stor är jag inte riktigt än. Jag har gått upp så sjukt mycket i vikt sedan jag började träna. Det mesta är såklart muskler, men jag har ätit fel mat den senaste tiden och det har bidragit till några extra kilon på röven. Jag kommer i alla kläder jag haft förut, fast nu sitter de som de ska. Förr hängde brallorna och tröjorna var för stora. Nu sitter allt tajt. Jag som gillade när det satt löst, fast det såg roligt ut. 1 par brallor kommer jag inte i längre, det var mina favoritjeans som jag köpte när jag var som smalast. Då folk frågade om jag hade ätstörningar och trodde jag var sjuk för att jag var så smal. Men jag gillade det. Jag var fin då. Jag kommer aldrig komma ner till den vikten igen i och med att jag tränar så mycket som jag gör och bygger muskler, men jag trivdes då. Då var jag ändå inte nöjd trots att jag hade 18,2 i bmi, jag ville ännu längre ner. Jag ville väga 45 kilo, 4 kilo hade jag kvar dit innan jag började träna och gå upp i vikt igen. 49 kilo vägde jag som minst. Det kanske inte låter så lite, men på mig var det det. Det är inte förrän nu jag insett att jag faktiskt hade problem då. ÄNDÅ vill jag se ut som jag gjorde då. Jag vill vara sådär smal igen, fast jag vet att jag inte mådde bra då. Men jag var ju snygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0