Blåsfanskap

Fotbollsträning står på schemat idag. (oj, jag blev tillfällig dyslektiker då jag var tvungen att slå upp ordet schema, pinsamt)

Igår på innebandyn skapade jag en underbar varelse under min fot, en fet blåsa stor som en femkrona och tjock som en valnöt. Fylld med litervis av vätska pulserade den under min högra stortå och skulle den spricka fanns risken att vi skulle drunkna. Väl hemma tog jag med största möjliga försiktighet av mig min svettiga fotbollsstrumpa och befarade det värsta. Jag vred försiktigt på foten och såg att - DEN VAR TÖMD! Aha! Det förklarar kanske varför min ena strumpa var så kolossalt blöt?

Ont som fan har jag idag i alla fall, så vi får se hur det går med fotbollen idag. Attans, den nya tränaren kommer och tränar oss för första gången idag, jag som tänkte bretcha.



Jag hade ingen bild på min blåsa så mitt nylle fick sitta här istället.

Kommentarer
Postat av: Lina Nordahl

Du tystmäre... du skriver ju inte skitofta själv faaktiskt! >.<

2008-12-12 @ 14:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0