Hello

Jag blev kvar på jobbet till elva igår kväll. Jag kan ju säga att jag haft roligare kvällar än så, men det gick bra. Brutus låg på en t-shirt uppe på skrivbordet och sov. Han är rätt bortskämd våran hund.

Att kliva upp i morse var inte det lättaste. Jag var nästintill stendöd Jag låg kvar i sängen till 06.45, vilket är långt över gränsen för hur snabbt jag kan göra mig i ordning. Jag ska hinna duscha, sminka mig, platta håret, fixa håret med 4 olika hårprodukteprodukter (okej, jag såg efter att jag skrivit det ordet att det blev lite fel, men det såg så kul ut så det får stå kvar), göra mackor att ta med, leta fram kläder, ge Zelda mat, ut och gå med Zelda och cykla till jobbet på 45 minuter! Det är på gränsen alltså! Men jag hann (nästan)! 07.34 klev jag innanför dörren på kontoret.

Nu sitter jag här och stirrar in i väggen. Jag skulle lätt betala en tusenlapp för att få åka hem och sova. Men jag har fortfarande miljoner saker kvar att göra här! Efter jobbet blir det ingen vila heller då träning står på schemat. Den är rolig i och för sig, jag blir pigg som en lärka så fort fotbollsskorna åker på.


Snyggbrillorna som jag hade på kryssningen



Kommentarer
Postat av: Evelina

Så himla snygg frisyr du har! :)

2008-08-14 @ 15:32:18
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0