Trött!

Jag blev kvar på jobbet till halv tio igår. Idag är jag lika pigg som en fisk som ligger uppochner i vattnet. Fick jag så skulle jag nog sova i ett dygn nu. Ända sen jag kom tillbaka från semestern har jag varit såhär trött. Det är tur att jag bara har 15 arbetsdagar kvar tills vi åker till USA. Fan vad jag längtar dit! Jag skulle kunna bo i USA i några månader om jag kunde.

Min solbränna är snart borta också. För några veckor sedan såg det ut som jag hade bikini på mig när jag stod naken. Jag såg faktiskt riktigt rolig ut. Magen var kolsvart och under bikinilinjen var jag kritvit. Det var inte så vackert. Men jag vill vara så brun igen! Jag funderar på att slänga mig under solariet och bättra på pigmenten ännu mer tills vi sticker till Kalifornien, för där kommer jag nog bli lite brun. Fast det kommer inte bli någon sol-och-bad dag där borta, så det blir nog mest mina armar och ansikte som kommer få färg.

Vi ska fixa ett kreditkort till mig idag också. Coolt. Egentligen vill jag inte ha ett sådant, det kan bli farligt för mig som är shoppingberoende ;) Men jag får skaffa mig lite karaktär så jag kan stå emot frestelserna när de dyker upp. Jag ska skaffa ett sådant för jag blir den som står på hyrbilen borta i staterna. Om vi hyrde bilen i Davids namn skulle det bli dyrare med en extra förare (mig) då jag är under 25 och försäkringarna är dyrare då. Om vi hyrde den i mitt namn är alla försäkringar inräknade och vi får ett mycket bättre pris + en till förare (david). David kan ju glömma att jag tänker köra i Los Angeles som är en av världens största städer med 8934 filer åt varje riktning. Jag kan köra till Grand Canyon, där vi åker på en enda lång raksträcka i öknen i typ 50 mil.

Det börjar bli dags för en klippning av håret snart. Eller rättare sagt så är det snart panik. Jag har dåliga hårdagar VARJE dag nu och jag blir tokig. Jag har noll tålamod och när håret inte blir som jag vill tänker jag på det och är arg hela dagen. Jag ser ju ut som en slickad katt då mitt hår blivit för långt för att få volym i. Det roliga är ju att min frisör har semester hela augusti. AH! Jag tänker inte gå till någon annan heller. Jag får helt enkelt stå ut.



Såhär ser frillan ut när den är som jag vill.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjukt snygg i håret!

2008-08-19 @ 11:06:33
URL: http://missvixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0