svamp

Igår innan matchen var jag ute och plockade lite svamp med hundarna och David. Vi hittade litegrann men det tar nog någon vecka till innan de har hunnit växt på sig och blivit stora. När jag la mig igår kväll kunde jag inte se annat än svamp när jag blundade! Vet inte varför det blir så, men varje gång efter att jag varit ute och plockat så ser jag skogar helt guldgula av kantareller framför mig.

Jag sitter på jobbet nu. Jag jobbar över idag. Jag vill inte egentligen men jag har fortfarande massor att göra.

OM 22 DAGAR ÅKER JAG TILL USA! Hela kroppen ryser av tanken på att få komma dit igen! ÅH vad härligt det ska bli!

http://www.youtube.com/watch?v=2f1pWjnfQjk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0