Skitmatch

Det gick rent ut sagt åt helvete på matchen idag. När vi hade värmt upp hade inte ens domaren kommit! What the fuck!? Det kom ingen domare och det fanns ingen att ringa in, så vi var tvungen att hämta 2 grabbar som hade träning på gamla IP som kunde döma åt oss. De är inte ens domare liksom. Härligt. Matchen kan bli ogiltig då tydligen, men båda lagen var med på att spela på det viset så vi körde på.

När första halvlek var slut stod det 1-0 till GIF. Nollan skulle visa sig stå kvar hela matchen för oss, men de lyckades sätta 3 fucking jävla mål till. Jag var så satans jävla förbannad när de satt sista målet typ 2 SEKUNDER kvar av matchen!! När avsparken PRECIS var slagen så var matchen slut. Då hade jag kunnat grina. Det där sista målet hade vi kunnat skippa. Jag var så sjukt arg. Arg på mig själv som spelade så satans dåligt hela matchen. Ingenting gick som det skulle. Jag KAN inte spela mittback, jag ska vara på mittfältet.

Jaja, det är som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0