Sjuk

Jag är en hårsmån från att börja grina nu, på riktigt. Jag har så SJUKT mycket att göra på jobbet nu. På riktigt! Om jag visste att det skulle bli såhär pissigt jävla fittjobbigt (jag ursäktar ej svordomarna) att komma tillbaka efter semestern vetetusan om jag hade tagit den. Det är väl inte bara jobbet som påverkar mitt humör just nu, jag vill bara lägga mig ner som en femåring och grina, skrika och slå händerna i marken.

När jag har så himla mycket att göra blir jag helt tom i skallen och jag jobbar MINDRE än vad jag gör annars. Why!? När jag behöver all energi och ork jag bara kan få, så tappar jag allt när jag ser den stora högen på bordet som bara växer och växer.

Trotsig är jag också. Jag beter mig som en 3-åring ibland. Säger någon åt mig att göra något kan jag strunta i det bara för... ja jag vet inte egentligen. Om folk ställer krav på mig blir jag precis likadan. Då vänder jag taggarna utåt helt och hållet.

Dessutom har jag abstinens, jag vill göra illa någon! Ni vet när man vill bita någon så hårt man bara kan, och när man väl har satt tänderna i fingret (det är oftast David som råkar ut för detta) så vill man bara bita hårdare och hårdare? Eller är det bara jag som är konstig nu och uppfattas som ett psykfall?

I'm sick. Really sick.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du beter dig inte som en 5 & 3 åring utan du har alltid varit och kommer alltid vara en fjortis, väx upp nån gång snälla!

2008-08-13 @ 16:41:31
Postat av: Lisa

Hahaha cool anonym kommentar där, hahaha...

Herre gud, att folk orkar.



Näru fjortisjessie ;)

Väx upp azZåe ;D



Min dag har varit bra! Än så länge...

Men nu ska jag städa så vetefan om det håller i sig ;P

2008-08-13 @ 17:03:42
URL: http://pirray.blogspot.com
Postat av: Carro

Förstår precis vad du menar. Tyvärr brukar Fredrik inte tillåta mig att bita honom

2008-08-13 @ 17:04:00
Postat av: Lisa

sKa Vi KaLASa NäR EkONiMiN TiLLåTeR , FjORtIsJesSie?



//Fjortislisa.

2008-08-13 @ 18:16:14
URL: http://pirray.blogspot.com
Postat av: Lina K.

jag tycker du inte är så farligt psyksjuk.. jag har värre tvångstankar än så.. kanske är en LITEN tröst iaf ;) pöss!

2008-08-14 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0