Pride

Nyss hemkommen från Stockholm. Vi drog dit och gick på pridefestivalen. Jag, Dipsy, Maria och Jossi åkte ner 07.50 i morse och åkte hem vid midnatt. Riktigt roligt var det. Paraden var något av det mäktigaste jag sett i hela mitt liv lär jag säga. Så otroligt häftigt! ca 45 000 gick paraden och ca 450 000 var åskådare. Coolt! Efter det drog vi till tanto där vi drack oss lite smålulliga medans regnet ÖSTE ner. Det var verkligen som om himlen öppnade sig totalt och ett vattenfall av droppar ramlade ner på oss. Jag blev dyngsur och mina kläder ser ut som om de blivit rullade i lera. Vi tröttnade ganska snabbt eftersom vädret var uruselt, så vi drog in till t-centralen för att få tak över huvudet och väntade på tåget. Paraden tänker jag definitivt gå på varenda år från och med nu. Tusan vad coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0