MÄTT

Såhär mätt var det längesen jag var. Jag ser på riktigt gravid ut då min mage är fullproppad med bearnaisesås, pommes och kladdkaka med grädde! Jag skulle nog spraya skärmen med en kaskadspya om Brutus hoppade upp och ställde sig på min mage.

David har tvingat mig att tvätta ikväll. Jag MÅSTE egentligen då jag inte har ett endaste par boxertrosor kvar i byrålådan. Det är ju inte nå vidare snyggt att ha stringtrosor till mina baggyjeans? ;P Och sådana trosor har jag inte använt på flera månader så jag skulle nog bli galen av en jävla sträng mellan skinkorna en hel dag på jobbet. Så jag måste väl. Men det blir EN tvätt. Orkar tusan inget mer än så. Jag ska kolla på Lword ju. Fick ett akutsug efter den serien nu! OCH SNART KOMMER SÄSONG 4 UT!

21 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0