JAG FLÖG AV

Japp! Jag ramlade av hästen idag. Vi kom i full galopp och rätt som det var fick hon för sig att tvärstanna. Jag hängde inte alls med och fortsatte i samma fart rakt över huvudet och gjorde en snygg volt och landade framför hästen i chocktillstånd. Jag reste mig snabbt och försökte lugna ner hästen som ville följa efter sina stallkompisar som fortsatte i full fart utan att veta att vi ramlat. Sen hoppade jag upp igen och vi red vidare. Sist jag ramlade av en häst bröt jag armen, och gången före det kastade hästfan in mig i en vägg så jag tappade andan i något som kändes som en evighet. Men denna gång gjorde jag mig inte det minsta illa! Skönt!

Nu ska jag äta snabbmakaroner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0