I morgon åker vi

I morgon bär det av till Riga. Först ska hela Cibes ha konferens hela dagen vid Dragon Gate, sen åker vi ner till Arlanda och flyger över till Lettland. Sen blir vi där hela helgen och kommer hem på söndag kväll. PARTY kommer det bli i alla fall. Jag och Åsa ska bo i samma rum under helgen och hos oss blir det kalas!

Värsta härliga drömmen hade jag också, jag var helt groggy när jag vaknade. Jag drömmer massa olika drömmar varje natt, men i natt kändes det som jag drömde samma dröm hela natten. Jag svävade på rosa moln ett tag där i morse när jag vaknat.

Jag har sovit över 2 dagar i rad. Jag förstår inte hur jag kan vara så satans trött hela tiden. Efter semestern är jag som en zombie hela dagarna. 13 dagar kvar nu, sen får vi 2½ veckas semester igen. I USA BABY!

Nu ska jag slita vidare på jobbet och försöka jobba undan så mycket som möjligt så jag slipper massa extra jobb på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0