God morgon

Jag var vaken till halv 1 i natt och kollade på Lword. Jag KAN inte sluta kolla. Igår såg Tim(Jennys blivande man) när Marina och Jenny hade lite skoj, och det skär i hjärtat att se hans blick när han kommer in och ser dem tillsammans. Man riktigt känner hans smärta och jag håller andan när hela den scenen visas. Det är så braaa!

Det är redan torsdag! Jag längtar till i morgon då det blir helg. Har ingenting särskilt planerat, men nästa helg sticker vi till Riga med jobbet och blir borta fre-sön. Helgen efter det ska jag nog packa och förbereda inför resan som är onsdagen efter den helgen. DET ÄR INTE LÅNGT KVAR NU!

Fotbollsmatch i morgon, OCH på söndag. Den på söndag missar jag dock då jag ska på barndop, Emmas (som jag jobbar med) söte lille son Algot ska döpas. 

Favoritlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0