Fredag

På söndag har vi fotbollsmatch. Jag är lite nervös då jag ska spela mittback den matchen. Victoria som vanligtvis har den positionen blir inte med på söndag så istället ska jag vara där. Jag har noll koll och kommer springa omkring som en yr höna där nere. Hoppas jag inte gör bort mig allt för mycket :)

Det är så himla skönt att det är fredag! Och vet ni vad? Jag har inte ett skit planerat i helgen, förutom matchen på söndag. Det är första helgen på hela sommaren som jag inte har något planerat. Det känns rätt skönt faktiskt. I morgon ska jag sova ut ordentligt i alla fall, det var 2 veckor sedan sist.

Vet ni? Jag lyckades kolla in i gubbarnas omklädningsrum när jag gick ner på verkstan då dörren var öppen när jag gick förbi. Självklart står en av gubbarna totalt näck och visar hela hans lilla pryl! Jag måste ha sett lite smått förvånad och aningen äcklad ut när jag passerade dörröppningen. Jag ska nu försöka göra allt för att få bort blicken som ständigt jagar mig efter den här traumatiska upplevelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0