FINALLY FRIDAY

Bah, den här veckan har varit jobbig. Jag vill ha semester. I flera år till. Får jag flytta in hos någon som har obegränsat med pengar som kan försörja mig för resten av mitt liv?

Igår på träningen skulle jag nicka en boll. Men bollen kom lite för snabbt och bytte riktning och smashade rakt in i nyllet på mig. Rakt på snoken. Självklart var det Kicki W som sköt bollen, hennes skott kan döda kan jag lova! Skulle hon skjuta mot en stenvägg skulle bollen gå igenom. Min näsa var in i bakhuvudet och vände kändes det som. Hela hjärnan i mitt huvud rubbades och förflyttade sig nog någon centimeter också. Skönt! Efter att ha checkat så alla bitar i mitt ansikte var på plats, fortsatte jag som vanligt (lite smått öm i fejset).

I morgon drar jag på kryssning och super med Lina, Carro, grabbarna och några fler! Jag satsar på en riktig karatefylla. Kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0