Råttjävel

Okej. Känsliga läsare varnas.

Brutus har varit lite rasslig i kistan de senaste dagarna, antagligen pga något han ätit. I förrgår stod han på ryggstödet till soffan och la en kräka lika stor som honom precis bakom mig. Jag satt i soffan och han stod bakom och SPLASH så låg det en mutantspya några millimeter från mitt bakhuvud. Yummie.

I går fick vi också erfara att även hans bakdel kunde frigöra diverse mysigheter. Han bajsar en sisådär 78 gånger om dagen i vanliga fall, och igår var det minsann det dubbla! Ni vet det där slemmet man får i halsen när man äter choklad? Eller oljan man häller ur tonfiskburken? Ungefär den konsistensen var det på min käre byrackas lort.

Till saken. I morse när jag vaknade och klev ut i vardagsrummet såg jag att den jävla råttan har skitit ner våran vita vardagsrumsmatta! Konsistensen har jag ju redan beskrivit för er, så ni förstår kanske att det var omöjligt att få bort. Han skämdes värre än någonsin även fast vi inte skällde på honom. Det kan man ju inte göra en sådan gång. If you gotta go, you gotta go, right?

Råttfanskapet är ganska billig nu i alla fall. 10 kronor? Någon intresserad?

Kommentarer
Postat av: Lisa

meen, stackarn :(

Hoppas att han blir bra i magen snart!

2008-08-07 @ 15:51:19
URL: http://pirray.blogspot.com
Postat av: Lina

Hahaha, roligt. Jag dör! "I går fick vi också erfara att även hans bakdel kunde frigöra diverse mysigheter." :'D

2008-08-07 @ 20:48:03
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0