attans

Det blev inte så mycket sol och bad igår, jag hann ligga i solstolen i 10 minuter innan jordens åskväder drog över Järbo och det blev strömavbrott. Vi spelade poker på altanen och det var rätt mysigt det med. Sen åkte vi till Gävle. Jag, Amanda, Conny och Zara alltså. Vi var ut till bönan och köpte lite fisk (euh) och sen in till stan och åt på Frasses. Jag åt tills jag nästan sprack, sen åkte vi runt lite och kikade bland de fina husen på Alderholmen, dessutom låg vinden på så vi kände doften av nyrostade kaffebönor och jag dog nästan för det luktade så gott.

IDAG ska jag nog rida för sista gången tror jag. Jag ska dit om ett tag, och ikväll kommer Davids föräldrar hit och fikar, de bjöd in sig själva.

2 dagar kvar på semestern. ÅH jag blir deprimerad. Jag vill vara ledig i typ.. 2 år till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0