Vad ska jag nu göra?

David jobbade över igår så i vanlig ordning kom Jossi och lekte med mig. Vi satt ute på gräsmattan i solen ett tag med hundarna som tyckte det var hur skönt som helst. Zelda vägrade resa på sig när vi skulle gå in och gav mig onda ögat, men till sist fick jag med henne. Brutus stod i dörröppningen ett tag efter att vi kommit in, och stirrade rakt in i dörren och ville ut igen.

Klockan sju hade jag tvättid så vi drog ner till tvättis och slängde i 3 maskiner, nu har jag äntligen favoritkläderna rena igen! Sen lagade jag och fröken söt spagetti som vi slafsade i oss.

När Jossi åkte hem klockan tio drog jag på L Word igen. NU HAR JAG SETT ALLA AVSNITT! Vad ska jag kolla på nu då!? Säsongen slutade med att Shane lämnade Carmen på altargången! HUR FAN TÄNKTE DU DÅ SHANE?! Fast jag förstod att det antagligen skulle bli så när hon träffade hennes pappa strax innan bröllopet då han sa en sak som gjorde att hon förstod att hon aldrig skulle kunna vara trogen mot Carmen. Fan, det skulle ju liksom vara Shane och Carmen. Attans. Förresten, det ska vara jag och Shane.

Jag har nu suttit och letat på sjuhundrafyrtioelva hemsidor efter L Word säsong 4, men den har inte kommit till Sverige. Jag vet att det är så men ändå kan jag inte sluta leta efter den. Jag skulle ju kunna köpa säsong 4 från USA, men eftersom jag har säsong 1-3 på svenska vill jag gärna ha resten på samma språk.

Besatt? Vem då?JAG?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aha.. Ja dom kanske inte är överförtjusta i det inte nej.. Men kolla med Davido du så är det bara att du hör av dig om du kan.. =) Kanon station!

2008-04-24 @ 12:26:05
URL: http://missvixxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0