Träningsmatch i morgon

Fotbollsträningen igår gick faktiskt bra. Jag gjorde 2 mål och det var första gången på många träningar jag fick i bollen. Jag kände mig hur taggad som helst faktiskt.

I morgon har vi träningsmatch mot Gävle på Strömvallen. Klockan tre börjar matchen och jag är hur nervös som helst. Jag har inte en aning om hur det kommer gå. Tydligen är de flesta av tjejerna i Gävlelaget född 92, så de är ju småflickor hela högen. Fast de kan ju vara skitbra ändå såklart. Många av brudarna i mitt lag tror att vi kommer åka på stordäng, men det visar väl sig. Om man går in med vinnarinstinkt så går har det stor betydelse i hur man spelar och hur matchen slutar. Om alla ger järnet så tror jag att det här kan sluta bra.

Nu måste jag jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0