Träningen

Igår gick träningen rätt bra, förutom att jag missade målet varenda gång på skottövningarna. Jag blev totalt galen och skrek och svor, men när vi sedan spelade gjorde jag 2 mål i alla fall, alltid något.

Skorna är helt underbara, att det skulle vara så stor skillnad på fotbollsdojjor hade jag inte räknat med. Att jag missade målet varenda gång beror inte på skorna, det är bara jag som är så jävla dålig på skott. Jag måste ta med mig någon ner som får passa bollar till mig så jag får skjuta direktskott på mål, jag måste bli bättre på det.

Jag har inte ett enda skavsår på mina tassar trots att det var första gången jag spelade i dem igår. De sitter alltså perfekt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi kan väl sticka ner nån dag, du, jag och Jossi om hon orkar och skjuta lite, så kan jag få lite övning i mål när jag nu ska stå ett par matcher..

2008-04-22 @ 14:48:02
URL: http://missvixxen.blogg.se
Postat av: Sofia

Har ju det lite körigt till fredag kväll nu när jag är barnvakt.. Lördag förmiddag? Så får vi lite känsla för att göra mål på söndag..?

2008-04-22 @ 16:10:57
URL: http://missvixxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0